დღეს განვიხილეთ VI მოდული.
აღნიშნული მოდულში შედის:
1. მოსწავლეთა საჭიროების გათვალისწინება;
2.დამხმარე მასალების მომზადება სსს მოსწავლის საჭიროებისათვის;
3. გეგმის დახვეწა სრულყოფა.
განვიხილეთ განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლეებთან მუშაობის პრინციპები. ნიჭიერ ბავშვთან შესაბამისი მასალის მომზადება, სუსტთან - შესაბამისი.
კერძოდ, მაღალი ინტელექტუალური მომაცემების მოსწავლეს დაევალება ლიდერობა. ორგანიზაცის გაუწევს პროექტის საჭირო პროცედურებს.; დაწერს რეფერატს.
სუსტ მოსწავლეს კი შევუდგენ მარტივ კითხვარების შაბლონს. დავავალებ ფოტოების გადაღებას და თემის შესაბამისად შერჩევას.
აღნიშნული მოდულში შედის:
1. მოსწავლეთა საჭიროების გათვალისწინება;
2.დამხმარე მასალების მომზადება სსს მოსწავლის საჭიროებისათვის;
3. გეგმის დახვეწა სრულყოფა.
განვიხილეთ განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლეებთან მუშაობის პრინციპები. ნიჭიერ ბავშვთან შესაბამისი მასალის მომზადება, სუსტთან - შესაბამისი.
კერძოდ, მაღალი ინტელექტუალური მომაცემების მოსწავლეს დაევალება ლიდერობა. ორგანიზაცის გაუწევს პროექტის საჭირო პროცედურებს.; დაწერს რეფერატს.
სუსტ მოსწავლეს კი შევუდგენ მარტივ კითხვარების შაბლონს. დავავალებ ფოტოების გადაღებას და თემის შესაბამისად შერჩევას.
Комментариев нет:
Отправить комментарий